نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای

فرم ثبت نام نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای

نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای (Yarn Expo)

نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای چین یک پلت فرم منبع یابی پیشرو برای غرفه داران و بازدیدکنندگان علاقه مند است. تامین کنندگان نخ و الیاف از کشورهای آسیایی و اروپایی جدیدترین مجموعه خود را از نخ های طبیعی و ترکیبی از جمله پنبه، پشم، کتان به نمایش بازدیدکنندگان قرار می دهند. همچنین یک سری نخ های مصنوعی و محصولات ویژه از جمله نخ های الاستیک، نخ های فانتزی و ترکیبی در این نمایشگاه عرضه می شود. 
نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای، یک فرصت عالی برای کسانی است که به دنبال خرید الیاف خارجی هستند تا از این طریق بتوانند به یک سری تامین کننده خارجی در صنعت نخ دسترسی پیدا کنند.
هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای، عرضه نخ و الیاف داخلی و خارجی به طور گسترده است. همانطور که می دانید کشور چین جزو کشورهایی است که از لحاظ جغرافیایی با کشورهای زیادی همسایه بوده و در ارتباط است. بنابراین چین همیشه در حال معامله محصولات مختلف با کشورهای همسایه می باشد. اگر تمایل به پیشرفت در حوزه نخ و الیاف دارید و قصدتون تجارت بین المللی است، به هیچ وجه این نمایشگاه مفید را از دست ندهید.
چند دهه ای است که نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای هر ساله برگزار می گردد. در این نمایشگاه بروزترین اطلاعات از تولیدکنندگان داخلی و همچنین تولید کنندگان خارجی دریافت خواهید کرد. 

نمایشگاه نخ و الیاف چینpng

مشخصات نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای

نمایشگاه نخ و الیاف چین به علاقه مندان این حوزه امکان می دهد که در یک نمایشگاه تجاری نخ به وسعت بین المللی ورود کنند. تمام محصولات نوآورانه مطابق با مد روز در این نمایشگاه رویت می شود. الیاف معرفی شده در نمایشگاه همگی از کیفیت عالی برخوردارند و هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. 


زمان برگزاری نخ و الیاف شانگهای

زمان برگزاری نمایشگاه الیاف شانگهای، 24 مرداد است که همزمان با آن نمایشگاه منسوجات پوشاک نیز برگزار می شود. بنابراین می توانید علاوه بر عرضه کنندگان نخ، با کسانی که در تولید پوشاک و پارچه فعالیت دارند نیز ارتباط برقرار کنید. بهار و پاییز بهترین فصل برای شرکت در نمایشگاهی بین المللی چین است. این نمایشگاه در حال حاضر یکی از جامع ترین نمایشگاه ها در کل دنیا محسوب می شود. 

تور نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای

برای شرکت در نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای بهترین روش، همراه شدن با تور مطمئن است. در واقع با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری نمایشگاه، یک تور مسافرتی با همین نام در خدمات مسافربری ارائه می شود. افرادی که تمایل به شرکت در رویداد نخ و الیاف چین دارند، می توانند با خرید بلیط تور نمایشگاهی به راحتی در این رویداد بزرگ شرکت کنند. 


چه کسانی در نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای شرکت می کنند؟

تولید کنندگان انواع پوشاک، تمام شرکت های وارد کننده، عمده فروشان نخ و الیاف، خرده فروشان، شرکت های متصل به منسوجات خانگی، طراحان داخلی و سازمان های مربوط به صنعت نساجی از جمله بازدیدکنندگان نمایشگاه نخ در چین هستند. 

اقدامات لازم جهت شرکت در نمایشگاه نخ و الیاف چین

در نمایشگاه نخ و الیاف چین گروه های مختلف از کشورهای همسایه حضور می یابند. اقدامات لازم برای شرکت در این رویداد در وهله اول وجود ویزای چین است. هر یک از کشورها اطلاعات علمی خود را با دیگران در میان می گذارند، به همین دلیل شرکت در این رویداد برای عده زیادی حائز اهمیت است. اگر در حوزه نخ و الیاف فعالیت دارید برای دریافت اطلاعات جدید توسعه کسب و کار خود باید در چنین رویدادهای بزرگ شرکت کنید. در این نمایشگاه با افرادی حرفه ای و متخصص در این زمینه گفتگو خواهید کرد. بنابراین مقدمه ای برای پیشرفت و توسعه کسب و کارتان خواهد بود.  

مدارک مورد نیاز برای شرکت در نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای، شامل ویزای چین، اصل گذرنامه، 2 قطعه عکس 6*4 رنگی و تمکن مالی می شود. 

محصولات و خدمات نمایشگاه نخ و الیاف چین

در این نمایشگاه انواع نخ از جنس پنبه ای، الاستین، فلزی، اکرولیک، نخ های رنگی و فانتزی، ویسکوز، پلی آمید، کتان و انواع نخ بازسازی شده ارائه می شود. تمام محصولاتی که به نخ و الیاف مربوط می شوند، اعم از ابریشم و کتان در این نمایشگاه وجود دارد. علاوه بر الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی مثل پلی استر و نایلون نیز در این نمایشگاه جای دارند. البته نمایشگاه نخ و الیاف تنها شامل نخ و الیاف نیست، بلکه با ورود به این نمایشگاه ماشین آلات مرتبط به نخ و الیاف مثل ماشین ریسندگی و نساجی را خواهید دید. 
نمایشگاه شانگهای یکی از بزرگترین و جامع ترین نمایشگاه های بین المللی است که در چین برگزار می گردد. برای شرکت در این نمایشگاه باید ابتدا ویزای چین را تهیه کنید تا بتوانید به راحتی وارد کشور چین شوید. کسانی که در نمایشگاه شانگهای شرکت می کنند با طیف گسترده ای از لوازم نساجی روبرو می شوند. 
به طور خلاصه در نمایشگاه نخ و الیاف، نخ خام و تابیده اعم از الیاف گاهی، ابریشم، پشم و پنبه، نخ تخصصی، نخ فانتزی و نخ دست ساز و بازسازی شده به بازدیدکنندگان معرفی می شوند. 


راه های دسترسی به نمایشگاه نخ و الیاف چین

برای آگاهی از روش های دسترسی به نمایشگاه نخ و الیاف چین کافی است با آژانس مسافرتی معتبر کانکت شوید. از این طریق می توانید به تمام اطلاعات روز نمایشگاه دسترسی پیدا کنید. این نمایشگاه یکی از معروف ترین رویدادها در صنعت نساجی است. چرا که غرفه داران می توانند خریداران چینی را به محصول خود جذب کنند و از این راه به کسب و کار خود توسعه ببخشند. لازم به ذکر است که تنوع محصولات در این نمایشگاه بسیار زیاد است؛ به همین دلیل افراد از کشورهای مختلف و مناطق گوناگون به مراجعه به نمایشگاه رغبت پیدا می کنند. غرفه داران با عرضه نخ های با کیفیت و متنوع سعی در جذب مشتری از کشورهای مختلف دارند. 


اطلاعات کلی درباره نمایشگاه نخ و الیاف چین

زمان برگزاری نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای

زمان برگزاری نمایشگاه صنعت نساجی یا نمایشگاه نخ و الیاف 24 الی 26 مرداد 1403 است. بنابراین اگر قصد شرکت در نمایشگاه را دارید، اقدامات لازم را از همین امروز پیگیری کنید. 

محل برگزاری نمایشگاه نخ و الیاف شانگهای

محل برگزاری نمایشگاه نخ و الیاف چین همان محلی است که تمام همایش های مهم ملی در آن برگزار می گردد. زمینی به وسعت 26000 متر مربع است که همزمان 4 نمایشگاه با موضوعات گوناگون در آن برگزار می گردد. در این نمایشگاه یک سری غرفه داران با نخ های ارگانیک را پیدا خواهید کرد که با هدف عرضه نخ های بازیافتی در چنین رویداد بزرگی شرکت کرده اند. در واقع تمرکزشان نوآوری  و استفاده از شیوه های کاربردی است.

بازه برگزاری نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای

بازه برگزاری نمایشگاه نخ و الیاف سه روز است که همراهی با تور چین به شما کمک خواهد کرد از تمام بخش های نمایشگاه به طور کامل دیدن کنید. 

تور نمایشگاه نخ و الیاف چین