نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق شانگهای

فرم ثبت نام نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق شانگهای

نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق شانگهای (China EPOWER)

نمایشگاه بین المللی برق و مهندسی تکنولوژی برق شانگهای چین که توسط انجمن صنعت تجهیزات الکتریکی چین و شرکت رونکو اکسپو شانگهای برگزار می شود، سعی بر ارتقای نوآوری در تمام زنجیره صنعت انرژی برق دارد. این نمایشگاه که در مرکز نمایشگاه بین المللی جدید شانگهای برپا می شود، آخرین بار در تاریخ 14 الی 16 ژوئن 2023 برگزار شد. تمرکز این نمایشگاه بر روی آینده انرژی برق می باشد. ارائه پلتفرم اکولوژیکی صنعتی، ارائه محصولات جدید، فن آوری های به روز و مدرن و کاربردهای جدید در تولید برق، پست، توزیع، انتقال، دیسپاچینگ، ارتباط، مصرف برق و سایر لینک ها همگی مواردی هستند که در این نمایشگاه به آنها می پردازند.

نکته بسیار خوبی که در مورد این نمایشگاه وجود دارد این است که به صورت بین المللی برگزار می شود و علاقمندان از سرتاسر دنیا می توانند از این نمایشگاه دیدن کرده و افراد مختلف از سرتاسر دنیا در آن شرکت کنند و محصولات خود را به بازدیدکنندگان ارائه کنند. توجه داشته باشید برای بازدید و یا شرکت در نماشیگاه بین المللی صنعت برق می توانید از تور نمایشگاهی استفاده کنید.

نمایشگاه صنعت برق

مشخصات نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق شانگهای

نمایشگاه بین المللی برق و مهندسی تکنولوژی برق چین به عنوان یک پلتفرم مهم و برتر در صنعت برق جهت معرفی تجهیزات، محصولات جدید، موارد بهینه کردن برق، تکنولوژی های جدید، نوآوری های مرتبط با صنعت برق به مردم جهان شناخته شده است. چنانچه به عنوان بازدید کننده به این نمایشگاه بروید می توانید به صورت تخصصی با به روزترین و مدرن ترین توسعه های صنعت برق آشنا شوید و اگر هم محصول جدیدی برای ارائه دارید نیز می توانید در این نمایشگاه شرکت کرده و مردم جهان را با محصول و یا راهکار تازه خود آشنا نمایید.


زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق

نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی مهندسی برق همه ساله در حال برگزاری می باشد. این نمایشگاه تخصصی برق در تاریخ 25 الی 27 سال 2024 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی شهر شانگهای برپا می شود. از آنجایی که این نمایشکاه به صورت بین المللی است، شما نیز می توانید هم به صورت بازدید کننده و هم به صورت شرکت کننده در آن حضور پیدا کنید. تنها کافیست اقدام به خرید تور چین کنید و خود را به نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق برسانید.



تور نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق شانگهای

نمایشگاه بین المللی برق و مهندسی تکنولوژی برق که هر ساله در شهر مجلل و توسعه یافته شانگهای چین برگزار می شود، فرصت بسیار عالی برای علاقمندان ایجاد می کند تا با شرکت در این نمایشگاه با تکنولوژی روز دنیا آشنا شوند و یا محصولات و پلتفرم ها و راهکار های خود را در زمینه به روز رسانی تکنولوژی و یا بهینه سازی صنعت برق به عموم مردم دنیا نشان دهد. توجه داشته باشید برای این امر شما می بایست اقدامات لازم جهت رفتن به شانگهای چین را انجام داده و بعد از آن می توانید تور نمایشگاهی صنعت برق شانگهای چین را رزرو کرده و در تاریخ و موعد مقرر در شهر زیبا و پیشرفته شانگهای حضور به عمل آورید.


نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق 2024

بین المللی صنعت برق و تکنولوژی مهندسی برق در سال 2024 نیز همانند هرسال برگزار خواهد شد. تاریخی که برای این نمایشگاه بین المللی در نظر گرفته شده است، 25 تا 27 ماه ژوئن یا 5 الی 7 تیر ماه سال 1403 به مدت 3 روز می باشد. این نمایشگاه هر روز در تاریخ مشخص شده از ساعت 9:30 صبح الی 5 بعدازظهر برای عموم باز می باشد و پذیرای تمام افراد از سرتاسر دنیا است. جهت شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق چین و دریافت ویزای چین با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.

نمایشگاه برق شانگهای

موضوعات نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی مهندسی برق شانگهای 

* محصولات الکتریکی
* تولید برق
* ساخت و ساز و حفظ انرژی
* الکترونیک
* قدرت و انرژی
* انتقال و توزیع برق
* اتوماسیون
* حفاظت از محیط زیست


اقدامات لازم جهت شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق شانگهای

جهت شرکت و بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق باید در قدم اول اقدام به خرید تور چین کنید. در سفر به چین همانطور که می دانید باید ویزای چین را دریافت نمایید. ویزای چین به دو صورت عادی یا همان ویزای توریستی گروهی که با نام اختصاری L نشانه گذاری می شود و ویزای تجاری انفرادی با نام اختصاری M صادر می شود. لازم به ذکر است که طبق مقررات جدید درخواست ویزای چین (به جز ویزای گروهی) نیازمند بایومتریک یا همان احراز هویت و انگشت نگاری هستید. از این رو چنانچه قصد بازدید از نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق چین را دارید و در بازه سنی 14 تا 70 سال هستید، باید در روز و ساعت مشخص جهت انجام بایومتریک در سفارت چین در شهر تهران حضور داشته باشند. چنانچه انگشت نگاری شده باشید برای مدت 5 سال نیاز به انجام بایومتریک ندارید.

قبل از حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق اول به وب سایت و اپلیکیشن نمایشگاه نگاهی بیندازید و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید در زمان بازدید حضوری دسترسی راحت تری داشته باشید. سایت نمایشگاه صنعت برق و تکنولوژی مهندسی برق به زبان چینی است، بنابراین می توانید تغییر زبان دهید تا اطلاعات دقیق را دریافت نمایید. اگر شما جزء افرادی هستید که مرحله پیش ثبت نام را انجام ندادید باید حین ورود به نمایشگاه، فرم ثبت نام را در پیشخوان فروش بلیط پر کنید. لطفا توجه فرمایید نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق رویدادی تجاری است و افراد زیر 18 سال و افراد عادی امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند.

راه های دسترسی به نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق شانگهای

جهت رسیدن به نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی مهندسی برق شانگهای می توانید به راحتی از متروی شهری استفاده کرده و از روی اطلاعات نقشه مترو شهر شانگهای به ایستگاه مورد نظر برسید. همچنین چنانچه استفاده از مترو برای شما سخت است و یا به هر دلیلی نمی توانید از متروی شهری استفاده کنید، تمام تاکسی های شهر شانگهای می توانند به راحتی شما را به مقصد مورد نظرتان که همان محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی است، برسانند.


اطلاعات کلی درباره نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق شانگهای

*زمان برگزاری نمایشگاه همه ساله از تاریخ 25 الی 27 ژوئن سال 2024
*دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق هر سال در شهر شانگهای چین می باشد.
*محل برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق در سال 2024 در مجتمع نمایشگاهی شانگهای است.
*بازه برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق به مدت 4 روز است.
*ساعات کاری نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق از ساعت 9:30 تا 5 بعد از ظهر
*وب سایت نمایشگاه بین المللی صنعت برق و تکنولوژی برق www.china-epower.com می باشد.

نمایشگاه برق و تکنولوژی چین