نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای

فرم ثبت نام نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای

نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای (MARINTEC CHINA)

نمایشگاه بین المللی صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای چین بزرگترین و پیشتازترین نمایشگاه صنایع دریایی و توسعه حرفه ای به شمار می رود؛ مکان بسیار مناسبی برای فعالان در این صنعت می باشد تا با محصولات جدید و تکنولوژی و فناوری های به روز آشنا شده و از آنها برای مشتریان خود استفاده نمایند. در این نمایشگاه روش های جدید و بهینه سازی های لازم با بالاترین استانداردهای ممکن در حیطه صنایع دریایی و کشتیرانی به مردم ارائه می شود.
چندین دهه است که این نمایشگاه راه اندازی شده و هرسال برپا می شود و فرصتی برای فعالان در این صنعت فراهم می کند تا با راه و روش به روز دنیا در حوزه کشتیرانی و صنعت دریایی از نزدیک آشنا شوند. نمایشگاه بین المللی صنعت دریایی و کشتیرانی چین با همکاری انجمن معماران دریایی و مهندسین دریایی سازماندهی می شود که این امر باعث شده تا این نمایشگاه دارای کیفیت بسیار بالایی باشد.

نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی


مشخصات نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای

بازار چین اطلاعات بسیار بالا و جامعی در زمینه های مختلف و به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، به ویژه در زمینه صنعت دریایی داشته باشد. از این رو این کشور بازار بسیار خوب و تکمیلی برای تولیدکنندگان و فعالان صنایع مختلف داخلی و خارجی جهت ارائه محصولات و فناوری های جدید محسوب می شود. این نمایشگاه از قدیمی ترین و مهمترین و بزرگترین نمایشگاه های کشور چین در آسیا به شمار می رود.

زمان برگزاری نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای

نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی دارای تنوع محصولی خیلی زیاد و خدمات بسیار بالایی است که هرساله در شهر شانگهای چین برگزار می شود. شما می توانید اطلاعات دقیق اعم از تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه می توانید به وبسایت رسمی نمایشگاه مراجعه نمایید. از مزایای نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی این است که این نمایشگاه به صورت بین المللی برگزار می شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. تنها کافیست اقدام به خرید تور چین کنید و خود را به نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی برسانید.


تور نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای

نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و کشتیرانی و مهندسی دریایی یک نمایشگاه بزرگ و توسعه یافته است که در شهر شانگهای چین برگزار می شود. در دوره ای که این نمایشگاه برپا می شود، تجار و فعالان در صنایع مربوطه بسیاری از اقصی نقاط دنیا در تاریخ مقرر خود را به چین رسانده تا در این گردهم آیی شرکت کنند و از جدیدترین ها و به روز‌ترین های بازار مربوط به صنعت دریایی و کشتیرانی مطلع شده تا از آنها نهایت استفاده را کنند.


نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای 2024

همانند دیگر نمایشگاه های شهر شانگهای چین، این نمایشگاه نیز هر ساله در حال برگزاری است و در تاریخ معین و اعلام شده از سوی برگزار کنندگان آن، برپا خواهد شد. این نمایشگاه همه روز و در طول زمان برگزاری از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است. جهت شرکت در نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی چین و دریافت ویزای چین با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.


موضوعات نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای

* صنایع دریایی
* مهندسی دریایی
* صنعت کشتیرانی
* مهندسی کشتیرانی



اقدامات لازم جهت شرکت در نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای

جهت شرکت و بازدید از نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی باید در قدم اول اقدام به خرید تور چین کنید. در سفر به چین همانطور که می دانید باید ویزای چین را دریافت نمایید. ویزای چین به دو صورت عادی یا همان ویزای توریستی گروهی که با نام اختصاری L نشانه گذاری می شود و ویزای تجاری انفرادی با نام اختصاری M صادر می شود. لازم به ذکر است که طبق مقررات جدید درخواست ویزای چین (به جز ویزای گروهی) نیازمند بایومتریک یا همان احراز هویت و انگشت نگاری هستید. از این رو چنانچه قصد بازدید از نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی چین را دارید و در بازه سنی 14 تا 70 سال هستید، باید در روز و ساعت مشخص جهت انجام بایومتریک در سفارت چین در شهر تهران حضور داشته باشند. چنانچه انگشت نگاری شده باشید برای مدت 5 سال نیاز به انجام بایومتریک ندارید.

قبل از حضور در نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی اول به وب سایت و اپلیکیشن نمایشگاه نگاهی بیندازید و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید در زمان بازدید حضوری دسترسی راحت تری داشته باشید. اگر شما جزء افرادی هستید که مرحله پیش ثبت نام را انجام ندادید باید حین ورود به نمایشگاه، فرم ثبت نام را در پیشخوان فروش بلیط پر کنید. لطفا توجه فرمایید نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی رویدادی تجاری است و افراد زیر 18 سال و افراد عادی امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند.

نمایشگاه کشتیرانی چین

راه های دسترسی به نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای

جهت رسیدن به نمایشگاه بین المللی صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای می توانید به راحتی از متروی شهری استفاده کرده و از روی اطلاعات نقشه مترو شهر شانگهای به ایستگاه مورد نظر برسید. همچنین چنانچه استفاده از مترو برای شما سخت است و یا به هر دلیلی نمی توانید از متروی شهری استفاده کنید، تمام تاکسی های شهر شانگهای می توانند به راحتی شما را به مقصد مورد نظرتان که همان محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی است، برسانند.


اطلاعات کلی درباره نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی شانگهای

* دوره برگزاری نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی هر سال در شانگهای می باشد. 
* محل برگزاری نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی در سال 2024 در مجتمع نمایشگاهی بین المللی شانگهای است.
* بازه برگزاری نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی به مدت 3 روز است.
* ساعات کاری نمایشگاه صنعت دریایی و کشتیرانی از ساعت 9:30 تا 5 بعد از ظهر

نمایشگاه صنعت دریایی چین