نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای

فرم ثبت نام نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای

نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای (CMEF)

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شانگهای چین در نوع خود بزرگترین و مهمترین نمایشگاه آسیا و اقیانوسیه محسوب می شود. مکانی است که در آن به روز ترین و آخرین تجهیزات و محصولات پزشکی، فناوری های تجاری جدید، عرضه طیف گسترده ای از محصولات تصویربرداری، الکترونیکی پزشکی، کمک های اولیه، اپتیک، توان بخشی، پرستاری و فناوری اطلاعات پزشکی به نمایش گذاشته می شود.
نمایشگاه تجهیزات پزشکی چین سالی دوبار در بهار و پاییز برگزار می شود و علاقمندان می توانند در آنها شرکت کرده و از تمامی محصولات جدید و فناوری های به روز دیدن نمایند. توجه داشته باشید اطلاعات دقیق نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی را می توانید در وبسایت رسمی آن که در آخر صفحه برایتان گذاشته ایم، مشاهده کنید.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی چین

مشخصات نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای

نمایشگاه تجهیزات پزشکی چین در آسیا و اقیانوسیه حرف اول را می زند. از طرفی بازار پزشکی در چین آنقدر بزرگ و توانمند شده است که دومین بازار بزرگ جهانی در حیطه تجهیزات پزشکی را به خود اختصاص داده است. سرمایه گذاری دولت چین روی زیرساخت های بهداشتی و پوشش کامل پزشکی برای همه از جمله دلایل محکم برتری بازار چین در حوزه پزشکی می باشد. به همین دلیل نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی چین یکی از مکان هایی است که نباید بازدید و حضور در آن را از دست داد چرا که در آن ایده های به روز و فوق العاده و اقتصادی بسیاری در آن هست که بتوانید از آنها نهایت استفاده را کنید.


زمان برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای

نمایشگاه تجهیزات پزشکی از نمایشگاه هایی است که سالی 2 بار برگزار می شود و طبق اعلام سازمان برگزاری نمایشگاه‌های چین، از تاریخ 8 تا 11 آپریل 2024 در شانگهای و 12 الی 15 اکتبر 2024 در شنزن برگزار خواهد شد. نمایشگاه آپریل به اتمام رسیده است ولیکن چنانچه علاقه به شرکت در این نمایشگاه را دارید، می توانید تاریخ اکتبر و شهر شنزن را برای شرکت در آن انتخاب نمایید. از مزایای نمایشگاه تجهیزات پزشکی این است که این نمایشگاه به صورت بین المللی برگزار می شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. تنها کافیست اقدام به خرید تور چین کنید و خود را به نمایشگاه تجهیزات پزشکی برسانید.


تور نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی چین یکی از نمایشگاه هایی است که تمام فعالان در این حوزه می بایست یکبار هم که شده در آن حضور پیدا کنند، چرا که نمایشگاهی در پیش رو دارید که تمام تجهیزات و لوازم پزشکی جدید و تمامی فناوری های به روز در زمینه پزشکی را در بر دارد. بنابراین با شرکت در این نمایشگاه می توانید از تمامی آنها بهره گرفته تا در تولیدات خود از آنها استفاده نمایید و محصولات خود را به جدیدترین های جهانی نزدیک کنید. توجه داشته باشید این نمایشگاه در جهان رتبه دوم را به خود اختصاص داده است و در آسیا و اقیانوسیه رتبه اول را دارد. این نمایشگاه به صورت بین المللی برگزار می شود و تمام مطرحان و پیشرو های این حوزه در آن شرکت می کنند.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای 2024

نمایشگاه تجهیزات پزشکی همانند بسیاری از نمایشگاه های دیگر، در سال 2024 در کشور چین برگزار می شود، تنها تفاوتی که وجود دارد، این است که نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی 2 بار در سال در شهرهای شانگهای و شنزن برگزار می شود. این نمایشگاه همه روز و در طول زمان برگزاری از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است. جهت شرکت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی چین و دریافت ویزای چین با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی شنژن

موضوعات نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای

* دستگاه‌های نوری و الکترونیک پزشکی
* مراقبت‌های بهداشتی هوشمند و دستگاه‌های پوشیدنی(Wearable Devices)
*  تصویربرداری پزشکی
* آزمایش‌های پزشکی
* فناوری تشخیص آزمایشگاهی یا IVD
* ساخت بیمارستان
* هوش مصنوعی (AI)
* توموگرافی کامپیوتری (CT)
* تصویربرداری پرتو مغناطیسی (MRI)
* اتاق‌های عمل
* تشخیص مولکولی
* آزمایش تشخیصی بر بالین بیمار یا آزمایش در نقطهٔ مراقبت(POCT)   
* پروژه توانبخشی
* دستگاه های کمکی توانبخشی
* تجهیزات آمبولانس

اقدامات لازم جهت شرکت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای

جهت شرکت و بازدید از نمایشگاه تجهیزات پزشکی باید در قدم اول اقدام به خرید تور چین کنید. در سفر به چین همانطور که می دانید باید ویزای چین را دریافت نمایید. ویزای چین به دو صورت عادی یا همان ویزای توریستی گروهی که با نام اختصاری L نشانه گذاری می شود و ویزای تجاری انفرادی با نام اختصاری M صادر می شود. لازم به ذکر است که طبق مقررات جدید درخواست ویزای چین (به جز ویزای گروهی) نیازمند بایومتریک یا همان احراز هویت و انگشت نگاری هستید. از این رو چنانچه قصد بازدید از نمایشگاه تجهیزات پزشکی چین را دارید و در بازه سنی 14 تا 70 سال هستید، باید در روز و ساعت مشخص جهت انجام بایومتریک در سفارت چین در شهر تهران حضور داشته باشند. چنانچه انگشت نگاری شده باشید برای مدت 5 سال نیاز به انجام بایومتریک ندارید.

قبل از حضور در نمایشگاه تجهیزات پزشکی اول به وب سایت و اپلیکیشن نمایشگاه نگاهی بیندازید و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید در زمان بازدید حضوری دسترسی راحت تری داشته باشید. اگر شما جزء افرادی هستید که مرحله پیش ثبت نام را انجام ندادید باید حین ورود به نمایشگاه، فرم ثبت نام را در پیشخوان فروش بلیط پر کنید. لطفا توجه فرمایید نمایشگاه تجهیزات پزشکی رویدادی تجاری است و افراد زیر 18 سال و افراد عادی امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند.

راه های دسترسی به نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای

جهت رسیدن به نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی شانگهای می توانید به راحتی از متروی شهری استفاده کرده و از روی اطلاعات نقشه مترو شهر شانگهای به ایستگاه مورد نظر برسید. همچنین چنانچه استفاده از مترو برای شما سخت است و یا به هر دلیلی نمی توانید از متروی شهری استفاده کنید، تمام تاکسی های شهر شانگهای می توانند به راحتی شما را به مقصد مورد نظرتان که همان محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی است، برسانند.


اطلاعات کلی درباره نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای

*زمان برگزاری نمایشگاه همه ساله از تاریخ 8 الی 11 آپریل در شانگهای و 12 الی 15 اکتبر در شنژن می باشد
*دوره برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی هر سال (یک سال در شانگهای و یک سال در شنزن) می باشد. 
*محل برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی در بهار سال 2024 در مجتمع نمایشگاهی شانگهای و در پاییز سال 2024 در مرکز نمایشگاهی شنزن می باشد.
*بازه برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی به مدت 3 روز است.
*ساعات کاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی از ساعت 9:30 تا 5 بعد از ظهر
*وب سایت نمایشگاه تجهیزات پزشکی www.cmef.com.cn/en می باشد.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی شانگهای