نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای

فرم ثبت نام نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای

نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای (Cinte Techtextil China)

نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای چین مهمترین و برجسته ترین نمایشگاه دوسالانه تجاری در آسیا به شمار می رود که در زمینه منسوجات صنعتی و محصولات نبافته فعالیت می کند. این نمایشگاه چین همانند نمایشگاه منسوجات آلمان دوازده حوزه کاربردی و فناوری های منسوجات را تحت پوشش قرار می دهد. با وجود پوشش کاملی که این نمایشگاه از محصولات و فناوری های مرتبط دارد، باعث شده است تا شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان بتوانند بهترین بهره را از این نمایشگاه ببرند.
بازار چین همواره یک بازار بزرگ و به روز و مهیج برای تجار بوده تا در آن با محصولات روز دنیا، فناوری های توسعه یافته و بهینه سازی شده آشنا شوند و از آنها در تولیدات خود استفاده کنند. نمایشگاه بزرگ منسوجات صنعتی نیز به دلیل محصولات جدید و به روز و البته تمام فناوری های خاص و قابل تامل این صنعت، یک بازار بسیار مناسب برای تمام فعالان در این حوزه به شمار می رود و البته ناگفته نماند رقابت بازار نیز بین شرکت کننده ها نیز به خوبی حفظ می شود.

نمایشگاه منسوجات چین

مشخصات نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای

نمایشگاه بین المللی منسوجات صنعتی هر ساله میزبان بسیاری از شرکت های واردات و صادرات، توزیع کنندگان، تدارکات، عمده فروشان و تمام فعالان صنعت منسوجات می باشد. این نمایشگاه بین المللی صنعت منسوجات چین بیشتر از چندین دهه است که در حال برگزاری است و همواره در حال توسعه و پیشرفت می باشد. نمایشگاه هایی که در چین برگزار می شوند و نمایشگاه منسوجات صنعتی، به دلیل اطلاعات به روز و زیادی که دارد، مکان بسیار مناسبی برای تجار محسوب می شود که در آن اطلاعات خود را بالا برده و با جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات و فناوری ها آشنا شوند.


زمان برگزاری نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای

نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای چین از آن دسته از نمایشگاه هایی است که سالی دوبار برگزار می شود. این نمایشگاه در تاریخ 19 الی 21 سپتامبر 2024 یا 19 تا 31 شهریور 1403 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی شهر شانگهای چین برگزار خواهد شد. از مزایای نمایشگاه منسوجات صنعتی این است که این نمایشگاه به صورت بین المللی برگزار می شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. تنها کافیست اقدام به خرید تور چین کنید و خود را به نمایشگاه منسوجات صنعتی برسانید.


تور نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای

نمایشگاه بین المللی منسوجات صنعتی شهر شانگهای به روزترین تکنولوژی و تجهیزات پارچه و نساجی را در معرض دید عموم گذاشته است و شما می توانید در شرکت و یا بازدید از آن اطلاعات خود را در زمینه منسوجات صنعتی بالا برده و به روزرسانی نمایید. این نمایشگاه پیشرفته یک مکان ایده آل و بسیار مناسب برای فعالان رده بالا می باشد تا علاوه بر به روز رسانی اطلاعات، بتوانند محصولات و فناوری های کاربردی خود را به مردم و علاقمندان ارائه کنند. 


نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای 2024

نمایشگاه بین المللی منسوجات صنعتی همانند هر سال در سال 2024 نیز اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده است که در تاریخ اعلام شده، برپا خواهد شد و شما نیز می توانید از حالا اقدام به رزرو تور نمایشگاهی کنید. این نمایشگاه همه روز و در طول زمان برگزاری از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است. جهت شرکت در نمایشگاه منسوجات صنعتی چین و دریافت ویزای چین با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.

نمایشگاه منسوجات صنعتی

موضوعات نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای

* ملحفه و حوله
* لباس خواب، پتو و لوازم خواب
* محصولات تریکو و حوله ای و وسایل حمام
* تشک سبک ژاپنی (فوتون)- ملحفه، رو تختی و لحاف
* بالش، فوم با خاصیت ارتجاعی بالا
* تشک، محصولات تشک و بالشتک (پد)
* کوسن
* وسایل خواب بچه
* سایر محصولات خواب
* پارچه های تزئینی، لوازم اتاق خواب
* لوازم اتاق خواب- پارچه های مبلمان
* لوازم اتاق خواب- چرم مبلمان
* لوازم جانبی اتاق خواب (پرده های نقش دار و غیره)
* پارچه های تزئینی، پرده
* پارچه پرده ای
* پارچه های سطح پنجره
* لوازم جانبی پرده (منگوله و آویزهای تزئینی و غیره)
* محصولات پرده (پارچه های لطیف)
* پنجره (غیر منسوجات)
* سیستم های محافظ آفتاب (سایه بان، روکش پنجره و غیره)
* لوازم جانبی پرده (زنجیر، میله و موتور پرده و غیره)
* دیوار و تزئینات داخلی
* لوازم روکش دیوار
* دستمال، نقاشی، آینه و قاب های تزئینی
* چراغ های تزئینی
* وسایل شیشه ای و سرامیک
* فرش و قالی
* رومیزی، جعبه های نگهداری وسایل منزل
* طراحی
* نقاشی و سیستم CAD/CAM/CIM
* طراحی و تزئین
* محصولات پارچه ای فضای روباز و محصولات خانگی
* چاپ دیجیتال
* نشریات تجاری
* تجارت الکترونیک
* منسوجات بازار قراردادی

اقدامات لازم جهت شرکت در نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای

جهت شرکت و بازدید از نمایشگاه منسوجات صنعتی باید در قدم اول اقدام به خرید تور چین کنید. در سفر به چین همانطور که می دانید باید ویزای چین را دریافت نمایید. ویزای چین به دو صورت عادی یا همان ویزای توریستی گروهی که با نام اختصاری L نشانه گذاری می شود و ویزای تجاری انفرادی با نام اختصاری M صادر می شود. لازم به ذکر است که طبق مقررات جدید درخواست ویزای چین (به جز ویزای گروهی) نیازمند بایومتریک یا همان احراز هویت و انگشت نگاری هستید. از این رو چنانچه قصد بازدید از نمایشگاه منسوجات صنعتی چین را دارید و در بازه سنی 14 تا 70 سال هستید، باید در روز و ساعت مشخص جهت انجام بایومتریک در سفارت چین در شهر تهران حضور داشته باشند. چنانچه انگشت نگاری شده باشید برای مدت 5 سال نیاز به انجام بایومتریک ندارید.

قبل از حضور در نمایشگاه منسوجات صنعتی اول به وب سایت و اپلیکیشن نمایشگاه نگاهی بیندازید و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید در زمان بازدید حضوری دسترسی راحت تری داشته باشید. اگر شما جزء افرادی هستید که مرحله پیش ثبت نام را انجام ندادید باید حین ورود به نمایشگاه، فرم ثبت نام را در پیشخوان فروش بلیط پر کنید. لطفا توجه فرمایید نمایشگاه منسوجات صنعتی رویدادی تجاری است و افراد زیر 18 سال و افراد عادی امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند.


راه های دسترسی به نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای

جهت رسیدن به نمایشگاه بین المللی منسوجات صنعتی شانگهای می توانید به راحتی از متروی شهری استفاده کرده و از روی اطلاعات نقشه مترو شهر شانگهای به ایستگاه مورد نظر برسید. همچنین چنانچه استفاده از مترو برای شما سخت است و یا به هر دلیلی نمی توانید از متروی شهری استفاده کنید، تمام تاکسی های شهر شانگهای می توانند به راحتی شما را به مقصد مورد نظرتان که همان محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی است، برسانند.


اطلاعات کلی درباره نمایشگاه منسوجات صنعتی شانگهای

*زمان برگزاری نمایشگاه همه ساله از تاریخ 19 الی 21 سپتامبر 2024 که همان 29 الی 31 شهریور ماه سال 1403 می باشد.
*دوره برگزاری نمایشگاه منسوجات صنعتی دوبار در سال در می باشد. 
*محل برگزاری نمایشگاه منسوجات صنعتی در سال 2024 در مجتمع نمایشگاهی بین المللی شانگهای است.
*بازه برگزاری نمایشگاه منسوجات صنعتی به مدت 3 روز است.
*ساعات کاری نمایشگاه منسوجات صنعتی از ساعت 9:30 تا 5 بعد از ظهر
*وب سایت نمایشگاه منسوجات صنعتی www.techtextilchina.com می باشد.

منسوجات صنعتی چین