نمایشگاه متالورژی و فلز شانگهای

فرم ثبت نام نمایشگاه متالورژی و فلز شانگهای

نمایشگاه متالورژی و فلز شانگهای (MTM EXPO)

نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی شانگهای چین بزرگترین و بهترین نمایشگاه صنعت متالورژی در آسیا به شمار می رود. این نمایشگاه یک جایگاه بسیار بزرگ برای گردهم آیی شرکت های چینی و خارجی با مشتریان در صنعت متالورژی است که تمام محصولات و فناوری های به روز و جدید این صنعت را در اختیار هم قرار داده و رقابت بازار را نیز حفظ می کنند. نمایشگاه متالورژی چین هر ساله در حال توسعه و پیشرفت می باشد و می کوشد تا خدمات عالی با سطح کیفی فوق العاده و در حد جهانی را به شرکت کننده ها و بازدیدکنندگان ارائه کند.

نمایشگاه متالورژی

مشخصات نمایشگاه متالورژی شانگهای

چند دهه است که نمایشگاه متالورژی در چین راه اندازی شده و هر سال به غنی سازی و به روز رسانی محتوای خود می پردازد تا در سطح جهانی سخنی برای گفتن داشته باشد، همانطور که در سال های اخیر بزرگترین و بهترین نمایشگاه صنعت متالورژی در آسیا نامیده شده است. این نمایشگاه محصولاتی همانند تجهیزات کارخانه، مواد اولیه، متالورژی، بهره برداری از سنگ معدن، تجهیزات پردازش اولیه، سنگ معدن، دستگاه های پالتایزر، آماده سازی زغال سنگ، دستگاه های کوره، دستگاه های ذغال فشرده و دستگاه های زغال سنگ را در معرض دید قرار می دهد.

زمان برگزاری نمایشگاه متالورژی شانگهای

نمایشگاه متالورژی و فلز هر ساله در شهر شانگهای چین برگزار می شود. به اعلام برگزار کنندگان، بیست و دومین دوره این نمایشگاه در تاریخ 3 الی 5 سپتامبر 2024 یا 13 تا 15 شهریور ماه سال 1403 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی شهر زیبا و بزرگ و بی نظیر شانگهای برپا خواهد شد. از مزایای نمایشگاه متالورژی این است که این نمایشگاه به صورت بین المللی برگزار می شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. تنها کافیست اقدام به خرید تور چین کنید و خود را به نمایشگاه متالورژی برسانید.


تور نمایشگاه متالورژی شانگهای

نمایشگاه بین المللی صنعت متالورژی و فلز شانگهای که با همکاری انجمن صنعت آهن و فولاد چین و صنعت متالورژی شورای چین برگزار می شود، یک رویداد فوق العاده مهم در این صنعت در آسیا به شمار می رود و از آنجایی که به صورت بین المللی برگزار می گردد، تمام شرکت ها و فعالان در این زمینه از سرتاسر دنیا می توانند در آن شرکت نمایند. بدیهی است که چنانچه شما نیز از فعالان و یا صاحبان کسب و کار این صنعت و یا مرتبط با این صنعت هستید، این نمایشگاه برای شما یک فرصت بی نظیر و عالی است تا با حضور در آن با محصولات جدید و پیشرفته و فناوری های به روز آشنا شده و از آنها بهره کافی را کسب نمایید. همچنین شما می توانید با سفر به تور نمایشگاه متالورژی چین، دستگاه های جدید و توسعه یافته ای برای کار خود تهیه نمایید.


نمایشگاه متالورژی شانگهای 2024

نمایشگاه فلز و متالورژی چین که هر سال با حضور شرکت های برتر این صنعت در شهر شانگهای برپا می شود، از نظر اهمیت و جایگاه، بزرگترین نمونه در نوع خود در آسیا و همچنین دومین نمایشگاه صنعتی در جهان به شمار می رود. نمایشگاه متالورژی در سال 2024 یا 1403 اقدام به برگزاری بیت و دومین دوره نمایشگاهی خود کرده است که در تاریخ 3 الی 5 سپتامبر 2024 یا 13 تا 15 شهریور ماه 1403 برگزار خواهد شد. این نمایشگاه همه روز و در طول زمان برگزاری از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است. جهت شرکت در نمایشگاه متالورژی چین و دریافت ویزای چین با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.

نمایشگاه متالورژی و فلز

موضوعات نمایشگاه متالورژی شانگهای

* وسایل و تجهیزات پردازش مواد اولیه و خام
* تولید آهن و فولاد
* فلزات غیر آهنی
* ریخته گری و ریخته گری فولاد مذاب
* شکل دادن فولاد
* وسایل و تجهیزات کارخانجات غیر آهنی
* محصولات فلزی و غیر فلزی
* آلیاژ آهن
* مقاومت مصالح
* مهندسی برق و اتوماسیون اندازه گیری واحدهای نورد و متالوژی
* وسایل و تجهیزات متفرقه کارخانجات متالوژی و نورد
* حفاظت از محیط زیست
* تجهیزات ریخته گری و لوازم جانبی
* مواد اولیه ریخته گری
* قالب های ریخته گری و الگوها
* فن آوری های ریخته گری و نرم افزار های کاربردی
* حفاظت از محیط زیست کوره ها
* دستگاه های احتراق
* مواد نسوز و عایق کوره ها
* تجهیزات بازیافت حرارات فاضلاب
* سازه و کوره و تجهیزات مکمل و کمکی
* تجهیزات کوره و سیستم کنترل اتوماتیک
* زباله سوز ضایعات
* قطعات و لوازم جانبی

اقدامات لازم جهت شرکت در نمایشگاه متالورژی شانگهای

جهت شرکت و بازدید از نمایشگاه متالورژی باید در قدم اول اقدام به خرید تور چین کنید. در سفر به چین همانطور که می دانید باید ویزای چین را دریافت نمایید. ویزای چین به دو صورت عادی یا همان ویزای توریستی گروهی که با نام اختصاری L نشانه گذاری می شود و ویزای تجاری انفرادی با نام اختصاری M صادر می شود. لازم به ذکر است که طبق مقررات جدید درخواست ویزای چین (به جز ویزای گروهی) نیازمند بایومتریک یا همان احراز هویت و انگشت نگاری هستید. از این رو چنانچه قصد بازدید از نمایشگاه متالورژی چین را دارید و در بازه سنی 14 تا 70 سال هستید، باید در روز و ساعت مشخص جهت انجام بایومتریک در سفارت چین در شهر تهران حضور داشته باشند. چنانچه انگشت نگاری شده باشید برای مدت 5 سال نیاز به انجام بایومتریک ندارید.

قبل از حضور در نمایشگاه متالورژی اول به وب سایت و اپلیکیشن نمایشگاه نگاهی بیندازید و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید در زمان بازدید حضوری دسترسی راحت تری داشته باشید. اگر شما جزء افرادی هستید که مرحله پیش ثبت نام را انجام ندادید باید حین ورود به نمایشگاه، فرم ثبت نام را در پیشخوان فروش بلیط پر کنید. لطفا توجه فرمایید نمایشگاه متالورژی رویدادی تجاری است و افراد زیر 18 سال و افراد عادی امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند.



راه های دسترسی به نمایشگاه بین المللی متالورژی شانگهای

جهت رسیدن به نمایشگاه بین المللی متالورژی شانگهای می توانید به راحتی از متروی شهری استفاده کرده و از روی اطلاعات نقشه مترو شهر شانگهای به ایستگاه مورد نظر برسید. همچنین چنانچه استفاده از مترو برای شما سخت است و یا به هر دلیلی نمی توانید از متروی شهری استفاده کنید، تمام تاکسی های شهر شانگهای می توانند به راحتی شما را به مقصد مورد نظرتان که همان محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی است، برسانند.

اطلاعات کلی درباره نمایشگاه متالورژی

*زمان برگزاری نمایشگاه همه ساله از تاریخ 3 الی 5 سپتامبر یا 13 تا 15 شهریور ماه
*دوره برگزاری نمایشگاه متالورژی هر سال در شهر شانگهای چین می باشد. 
*محل برگزاری نمایشگاه متالورژی در سال 2024 در مجتمع نمایشگاه های بین المللی شهر شانگهای است.
*بازه برگزاری نمایشگاه متالورژی به مدت 3 روز است.
*ساعات کاری نمایشگاه متالورژی از ساعت 9:30 تا 5 بعد از ظهر
*وب سایت نمایشگاه متالورژی www.mtmexpo.cn/en/index می باشد.

نمایشگاه متالورژی چین