نمایشگاه لوازم التحریر شانگهای

فرم ثبت نام نمایشگاه لوازم التحریر شانگهای

نمایشگاه لوازم التحریر شانگهای (CSF)

نمایشگاه لوازم التحریر که با نام نمایشگاه نوشت افزار نیز شناخته می شود، هر ساله در شهر شانگهای کشور چین برگزار می شود. این نمایشگاه، یک نمایشگاه پیشرو و بسیار مدرن و به روز در زمینه لوازم التحریر و کاغذ و صنعت تجهیزات اداری در آسیا به شمار می رود. مجموعه ای کامل از محصولات برای اداره، خانه و مدرسه را در این نمایشگاه می توان یافت که فرهنگ غرب و شرق را باهم داراست. همچنین متخصصان این صنعت برنامه های آموزشی متفاوتی را ارائه می کنند و امکان کسب دانش فنی را برای علاقمندان نیز فراهم می کنند. این نمایشگاه با هدف اصلی تبادل علم و دانش و حرفه و تجربه بین متخصصان لوازم اداری، صنعت لوازم التحریر و تولید کاغذ برگزار می شود. 

نمایشگاه نوشت افزار چین

مشخصات نمایشگاه لوازم التحریر شانگهای

نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر، لوازم اداری، صنعت سرگرمی و تولید کاغذ بیشتر از چند دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده است و همواره در حال توسعه و پیشرفت می باشد. همانطور که می دانید، بازار چین همیشه اطلاعات به روز و بسیار زیادی در تمامی زمینه ها دارد و از همین رو بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی به شمار می رود تا محصولات خود را ارائه کرده و اطلاعات خود را در سطح جهانی به روز رسانی کنند. بسیاری از تجار و فعالان این صنعت به دلیل بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های چین، در نمایشگاه های این کشور حضور پیدا می کنند تا علاوه بر معرفی و ارائه محصولات خود، دیگر محصولات را دیده و از اطلاعات دیگر شرکت ها نیز بهره مند شوند و تولیدات خود را توسعه دهند.


زمان برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر شانگهای

نمایشگاه لوازم التحریر و نوشت افزار شانگهای چین همه ساله در حال برگزاری است و در تاریخ 13 الی 15 ژوئن برگزار خواهد شد. توجه داشته باشید شرکت در این نمایشگاه تمام تجهیزات اداری و مدرسه و یا خانگی وجود دارد و برای علاقمندان و یا فعالان در این صنعت فرصت بسیار عالی برای ارائه محصولات و یا کسب اطلاعات بیشتر و البته آشنایی با محصولات جدید می باشد. از مزایای نمایشگاه لوازم التحریر این است که این نمایشگاه به صورت بین المللی برگزار می شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. تنها کافیست اقدام به خرید تور چین کنید و خود را به نمایشگاه لوازم التحریر برسانید.


تور نمایشگاه لوازم التحریر شانگهای

نمایشگاه صنعت لوازم التحریر یکی از نمایشگاه هایی است که معمولاً توسط افراد تولیدکننده و توزیع کننده و یا شرکت های مرتبط با این صنعت مورد بازدید قرار می گیرد. تولید کنندگان کاغذ، تولید کنندگان لوازم التحریر، توزیع کنندگان لوازم التحریر، تولید کنندگان تجهیزات اداری، توزیع کنندگان تجهیزات اداری، تولید کنندگان لوازم مدرسه و خانه و توزیع کنندگان آنها افرادی هستند که اغلب به نمایشگاه لوازم التحریر شانگهای می روند. چنانچه شما علاقمند به بازدید از این نمایشگاه هستید می توانید با رزرو تور نمایشگاهی در موعد مقرر از آن دیدن نمایید و یا چنانچه علاقمند به شرکت در نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر و تجهیزات اداری و مدرسه هستید، با ما همراه باشید.


نمایشگاه لوازم التحریر 2024

نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر و تجهیزات اداری شانگهای هرساله در حال برگزاری است و چند دهه است که برپا می شود. تاریخ برگزاری این نمایشگاه 13 الی 15 ژوئن 2024 می باشد. از آنجایی که فرصت شرکت در این نمایشگاه برای امسال به اتمام رسیده است، می توانید اقدامات لازم برای شرکت در نمایشگاه لوازم التحریر شانگهای سال 2025 را انجام دهید. این نمایشگاه همه روز و در طول زمان برگزاری از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است. جهت شرکت در نمایشگاه لوازم التحریر چین و دریافت ویزای چین با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.

نمایشگاه لوازم التحریر

موضوعات نمایشگاه لوازم التحریر و تجهیزات اداری شانگهای

* کاغذ و لوازم التحریر (کاغذ و محصولات چاپی، خودکار و ابزار تحریر، لوازم التحریر)
* لوازم مدرسه (شامل تمام وسایل مورد نیاز برای یک دانش آموز در مدرسه و در خانه)
* لوازم اداری
* سیستم فایل بندی اداری
* لوازم هنری
* تجهیزات صحافی
* سازماندهی بایگانی
* پست کردن
* چسب های متنوع 
* مهر زنی و انواع مهرهای متفاوت
* کیف های مدرسه و اداری، کالاهای چرمی کوچک و چمدان های تجاری


اقدامات لازم جهت شرکت در نمایشگاه لوازم التحریر شانگهای

جهت شرکت و بازدید از نمایشگاه لوازم التحریر باید در قدم اول اقدام به خرید تور چین کنید. در سفر به چین همانطور که می دانید باید ویزای چین را دریافت نمایید. ویزای چین به دو صورت عادی یا همان ویزای توریستی گروهی که با نام اختصاری L نشانه گذاری می شود و ویزای تجاری انفرادی با نام اختصاری M صادر می شود. لازم به ذکر است که طبق مقررات جدید درخواست ویزای چین (به جز ویزای گروهی) نیازمند بایومتریک یا همان احراز هویت و انگشت نگاری هستید. از این رو چنانچه قصد بازدید از نمایشگاه لوازم التحریر چین را دارید و در بازه سنی 14 تا 70 سال هستید، باید در روز و ساعت مشخص جهت انجام بایومتریک در سفارت چین در شهر تهران حضور داشته باشند. چنانچه انگشت نگاری شده باشید برای مدت 5 سال نیاز به انجام بایومتریک ندارید.

قبل از حضور در نمایشگاه لوازم التحریر اول به وب سایت و اپلیکیشن نمایشگاه نگاهی بیندازید و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید در زمان بازدید حضوری دسترسی راحت تری داشته باشید. اگر شما جزء افرادی هستید که مرحله پیش ثبت نام را انجام ندادید باید حین ورود به نمایشگاه، فرم ثبت نام را در پیشخوان فروش بلیط پر کنید. لطفا توجه فرمایید نمایشگاه لوازم التحریر رویدادی تجاری است و افراد زیر 18 سال و افراد عادی امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند.

راه های دسترسی به نمایشگاه لوازم التحریر و تجهیزات اداری و صنعت کاغذ

جهت رسیدن به نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر و تجهیزات اداری شانگهای می توانید به راحتی از متروی شهری استفاده کرده و از روی اطلاعات نقشه مترو شهر شانگهای به ایستگاه مورد نظر برسید. همچنین چنانچه استفاده از مترو برای شما سخت است و یا به هر دلیلی نمی توانید از متروی شهری استفاده کنید، تمام تاکسی های شهر شانگهای می توانند به راحتی شما را به مقصد مورد نظرتان که همان محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی است، برسانند.


اطلاعات کلی درباره نمایشگاه لوازم التحریر

*زمان برگزاری نمایشگاه همه ساله از تاریخ 13 تا 15 ژوئن 2024
*دوره برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر سالی یکبار در شهر شانگهای چین می باشد.
*محل برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر در سال 2024 در مجتمع نمایشگاهی شانگهای است.
*بازه برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر به مدت 3 روز است.
*ساعات کاری نمایشگاه لوازم التحریر از ساعت 9:30 تا 5 بعد از ظهر
*وب سایت نمایشگاه لوازم التحریر www.chinastationeryfair.com می باشد.

نمایشگاه اداری شانگهای