نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای

فرم ثبت نام نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای

نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای (ITMA ASIA + CITME)

نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی شانگهای چین بزرگترین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات صنعت نساجی و تجهیزات وابسته آسیا به شمار می رود. در این نمایشگاه باشکوه راه حل های پیشرفته در رابطه با صنعت نساجی را شاهد هستیم که می تواند به علاقمندان و فعالان این حوزه کمک بسیار زیادی کند. چنانچه به این نمایشگاه رفتید و به دنبال وسیله و شاخه خاصی بودید، جای هیچ نگرانی نیست، چرا که در این رویداد براساس دسته بندی محصولات، قسمت ها مشخص شده اند تا بازدیدکنندگان به راحتی بتوانند از آنها استفاده نمایند. وجود چین در مسیر راه ابریشم باعث شده است تا این کشور در صنعت نساجی و پارچه همیشه حرفی برای گفتن داشته باشد، از این رو نمایشگاه صنعت نساجی در چین یک پله ترقی برای شرکت کنندگان و فعالان این حیطه می باشد تا بتوانند اطلاعات، محصولات، فناوری ها و موارد بهینه سازی خود را به روز کرده و در تولیدات خود از آنها بهره ببرند.

نمایشگاه صنعت نساجی چین

مشخصات نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای

نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی چین از بزرگترین و معتبرترین و بهترین نمایشگاه های نساجی در دنیا و البته اولین در آسیا به شمار می رود. تمامی محصولات به روز و فناوری های جدید در زمینه نساجی را در این نمایشگاه می توانید مشاهده نمایید. نمایشگاه هایی که در چین برگزار می شوند و نمایشگاه صنعت نساجی، به دلیل اطلاعات به روز و زیادی که دارد، مکان بسیار مناسبی برای تجار محسوب می شود که در آن اطلاعات خود را بالا برده و با جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات و فناوری ها آشنا شوند.

زمان برگزاری نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای

نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای چین از آن دسته از نمایشگاه هایی است که سالی دوبار برگزار می شود. این نمایشگاه در تاریخ 14 الی 18 اکتبر 2024 یا همان 23 تا 27 مهر ماه 1403 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی شهر شانگهای چین برگزار خواهد شد. از مزایای نمایشگاه صنعت نساجی این است که این نمایشگاه به صورت بین المللی برگزار می شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. تنها کافیست اقدام به خرید تور چین کنید و خود را به نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی برسانید.



تور نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای

نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی شهر شانگهای به روزترین تکنولوژی و تجهیزات نساجی را در معرض دید عموم گذاشته است و شما می توانید در شرکت و یا بازدید از آن اطلاعات خود را در زمینه صنعت نساجی بالا برده و به روزرسانی نمایید. این نمایشگاه پیشرفته یک مکان ایده آل و بسیار مناسب برای فعالان رده بالا می باشد تا علاوه بر به روز رسانی اطلاعات، بتوانند محصولات و فناوری های کاربردی خود را به مردم و علاقمندان ارائه کنند. از طرفی به دلیل حضور بزرگان این صنعت، بازار رقابتی برای شرکت کنندگان به خوبی شکل می گیرد تا همه بتوانند نهایت استفاده را از این نمایشگاه ببرند.


نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای 2024

نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی همانند هر سال در سال 2024 نیز اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده است که در تاریخ اعلام شده، برپا خواهد شد و شما نیز می توانید از حالا اقدام به رزرو تور نمایشگاهی کنید. این نمایشگاه همه روز و در طول زمان برگزاری از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است. جهت شرکت در نمایشگاه صنعت نساجی چین و دریافت ویزای چین با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.

موضوعات نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای

* توری های قیطانی و گلدوزی
* تجهیزات کارخانه ای
* مواد رنگرزی و مواد شیمیایی
* پوشاک و محصولات نساجی و لوازم جانبی
* الیاف و نخ بافته نشده
* نخ برای بافندگی و جوراب بافی
* سایر محصولات و خدمات برای صنعت نساجی نخ ریسی و لوازم جانبی
* تجهیزات بافندگی
* ماشین آلات بسته بندی هوشمند و اتوماتیک
* تجهیزات و سیستم های انبارداری لجستیک
* ماشین آلات بسته بندی خارجی
* ماشین آلات بسته بندی اولیه
* چاپگرهای جوهرافشان/لیزری/ بارکد/ تجهیزات و ماشین آلات برچسب زنی
* ماشین آلات بسته بندی پلاستیکی
* ماشین های تولید ظروف
* ماشین های اندازه گیری و تست
* تجهیزات کمکی بسته بندی

نمایشگاه صنعت نساجی

اقدامات لازم جهت شرکت در نمایشگاه صنعت نساجی

جهت شرکت و بازدید از نمایشگاه صنعت نساجی باید در قدم اول اقدام به خرید تور چین کنید. در سفر به چین همانطور که می دانید باید ویزای چین را دریافت نمایید. ویزای چین به دو صورت عادی یا همان ویزای توریستی گروهی که با نام اختصاری L نشانه گذاری می شود و ویزای تجاری انفرادی با نام اختصاری M صادر می شود. لازم به ذکر است که طبق مقررات جدید درخواست ویزای چین (به جز ویزای گروهی) نیازمند بایومتریک یا همان احراز هویت و انگشت نگاری هستید. از این رو چنانچه قصد بازدید از نمایشگاه صنعت نساجی چین را دارید و در بازه سنی 14 تا 70 سال هستید، باید در روز و ساعت مشخص جهت انجام بایومتریک در سفارت چین در شهر تهران حضور داشته باشند. چنانچه انگشت نگاری شده باشید برای مدت 5 سال نیاز به انجام بایومتریک ندارید.

قبل از حضور در نمایشگاه صنعت نساجی اول به وب سایت و اپلیکیشن نمایشگاه نگاهی بیندازید و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید در زمان بازدید حضوری دسترسی راحت تری داشته باشید. اگر شما جزء افرادی هستید که مرحله پیش ثبت نام را انجام ندادید باید حین ورود به نمایشگاه، فرم ثبت نام را در پیشخوان فروش بلیط پر کنید. لطفا توجه فرمایید نمایشگاه صنعت نساجی رویدادی تجاری است و افراد زیر 18 سال و افراد عادی امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند.

راه های دسترسی به نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای

جهت رسیدن به نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی می توانید به راحتی از متروی شهری استفاده کرده و از روی اطلاعات نقشه مترو شهر شانگهای به ایستگاه مورد نظر برسید. همچنین چنانچه استفاده از مترو برای شما سخت است و یا به هر دلیلی نمی توانید از متروی شهری استفاده کنید، تمام تاکسی های شهر شانگهای می توانند به راحتی شما را به مقصد مورد نظرتان که همان محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی است، برسانند.


اطلاعات کلی درباره نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای

*زمان برگزاری نمایشگاه همه ساله از تاریخ 14 الی 18 اکتبر 2024 که همان 23 تا 27 مهر 1403 می باشد.
*دوره برگزاری نمایشگاه صنعت نساجی یکبار در سال در می باشد. 
*محل برگزاری نمایشگاه صنعت نساجی در سال 2024 در مجتمع نمایشگاهی بین المللی شانگهای است.
*بازه برگزاری نمایشگاه صنعت نساجی به مدت 5 روز است.
*ساعات کاری نمایشگاه صنعت نساجی از ساعت 9:30 تا 5 بعد از ظهر
*وب سایت نمایشگاه صنعت نساجی  https://www.neccsh.com می باشد.

نمایشگاه صنعت نساجی شانگهای