نمایشگاه حمل و نقل ریلی شانگهای

فرم ثبت نام نمایشگاه حمل و نقل ریلی شانگهای

نمایشگاه حمل و نقل ریلی شانگهای (RAIL METRO)

نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی شانگهای چین هر ساله در حال برگزاری است و به صورت مشترک توسط دولت، مردم و آژانس های توسعه تجارت به شکل بین المللی برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی بهترین مکان برای شرکت های صنعت حمل و نقل ریلی داخلی و خارجی است که محصولات و فناوری های خود را در معرض دید عموم گذاشته و از پیشرفت ها و تکنولوژی های دیگر نیز بهره ببرند.

نمایشگاه حمل و نقل ریلی چین


مشخصات نمایشگاه حمل و نقل ریلی شانگهای

در این رویداد مهم و بسیار بزرگ که هر ساله در شانگهای چین برپا می شود، صدها متخصص این صنعت، موارد و نکات مهم بازار را بررسی کرده و تجزیه و تحلیل می کنند. همچنین هزاران بازدید کننده و مشتری بالادست و پایین دست دورهم جمع شده و آخرین و به روزترین محصولات را می بینند و از آنها بهره می گیرند. نکته قابل توجه درمورد نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی شانگهای این است که از سال ابتدایی راه اندازی تا کنون توسعه و پیشرفت های بسیار زیادی داشته است و مورد تایید وزارت مسکن و شهرسازی، روستایی، وزارت علوم و فناوری واقع شده است.



زمان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی

نمایشگاه حمل و نقل ریلی چین همه ساله در حال برگزاری است، جالب است بدانید این نمایشگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است و در تاریخ های متفاوت در شهرهای دیگر چین نیز برپا می شود. این نمایشگاه هر سال از تاریخ 5 الی 7 ژوئن یا 16 تا 18 خرداد 1403 برگزار می شود. از مزایای نمایشگاه حمل و نقل ریلی این است که این نمایشگاه به صورت بین المللی برگزار می شود و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. تنها کافیست اقدام به خرید تور چین کنید و خود را به نمایشگاه حمل و نقل ریلی برسانید.

تور نمایشگاه حمل و نقل ریلی شانگهای

نمایشگاه حمل و نقل ریلی شانگهای از بهترین و بزرگترین و البته قدیمی ترین نمایشگاه های حمل و نقل شانگهای به شمار می رود. این نمایشگاه زیبا و فوق العاده تنوع بسیار بالایی از محصولات و فناوری های به روز و جدید و فوق پیشرفته در صنعت حمل و نقل ریلی می باشد که به همین جهت شرکت کنندگان از سرتاسر دنیا به این نمایشگاه می آیند تا با این فناوری ها و محصولات آشنا شده و از آنها استفاده نمایند. شما نیز می توانید با بازدید و شرکت در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی چین با پیشرفته ترین و به روزترین و جدید ترین تکنولوژی ها و تجهیزات و ابزار مرتبط آشنا شده و آنها را به مشتریان خود ارائه کنید.


نمایشگاه حمل و نقل ریلی شانگهای 2024

نمایشگاه حمل و نقل ریلی چین امسال هم همانند هرسال برگزار شد که از تاریخ آن گذشت. چنانچه علاقه به شرکت در این نمایشگاه چه به صورت بازدیدکننده و چه به صورت شرکت کننده را دارید، می بایست تا تاریخ برگزاری آن در سال 2025 صبوری کرده و یا در شهرهای دیگر شرکت کنید. این نمایشگاه همه روز و در طول زمان برگزاری از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان باز است. جهت شرکت در نمایشگاه حمل و نقل ریلی چین و دریافت ویزای چین با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.

حمل و نقل ریلی

موضوعات نمایشگاه حمل و نقل ریلی شانگهای

* انواع واگن ها
* واگن های نیرومحرکه
* واگن مولد، واگن مانوری
* لوکوموتیو برقی و دیزلی
* قطعات مصرفی واگن های اتوبوسی
* واگن های باری
* شرکت های حمل و نقل ریلی
* شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش
* خدمات تعمیر و نگهداری
* خدمات بیمه ای

اقدامات لازم جهت شرکت در نمایشگاه حمل و نقل ریلی

جهت شرکت و بازدید از نمایشگاه حمل و نقل ریلی باید در قدم اول اقدام به خرید تور چین کنید. در سفر به چین همانطور که می دانید باید ویزای چین را دریافت نمایید. ویزای چین به دو صورت عادی یا همان ویزای توریستی گروهی که با نام اختصاری L نشانه گذاری می شود و ویزای تجاری انفرادی با نام اختصاری M صادر می شود. لازم به ذکر است که طبق مقررات جدید درخواست ویزای چین (به جز ویزای گروهی) نیازمند بایومتریک یا همان احراز هویت و انگشت نگاری هستید. از این رو چنانچه قصد بازدید از نمایشگاه حمل و نقل ریلی چین را دارید و در بازه سنی 14 تا 70 سال هستید، باید در روز و ساعت مشخص جهت انجام بایومتریک در سفارت چین در شهر تهران حضور داشته باشند. چنانچه انگشت نگاری شده باشید برای مدت 5 سال نیاز به انجام بایومتریک ندارید.

قبل از حضور در نمایشگاه حمل و نقل ریلی اول به وب سایت و اپلیکیشن نمایشگاه نگاهی بیندازید و دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا بتوانید در زمان بازدید حضوری دسترسی راحت تری داشته باشید. اگر شما جزء افرادی هستید که مرحله پیش ثبت نام را انجام ندادید باید حین ورود به نمایشگاه، فرم ثبت نام را در پیشخوان فروش بلیط پر کنید. لطفا توجه فرمایید نمایشگاه حمل و نقل ریلی رویدادی تجاری است و افراد زیر 18 سال و افراد عادی امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند.

راه های دسترسی به نمایشگاه حمل و نقل ریلی

جهت رسیدن به نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی شانگهای می توانید به راحتی از متروی شهری استفاده کرده و از روی اطلاعات نقشه مترو شهر شانگهای به ایستگاه مورد نظر برسید. همچنین چنانچه استفاده از مترو برای شما سخت است و یا به هر دلیلی نمی توانید از متروی شهری استفاده کنید، تمام تاکسی های شهر شانگهای می توانند به راحتی شما را به مقصد مورد نظرتان که همان محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی است، برسانند.


اطلاعات کلی درباره نمایشگاه حمل و نقل ریلی

*زمان برگزاری نمایشگاه همه ساله از تاریخ 5 الی 7 ژوئن سال 2024 یا 16 تا 18 خرداد ماه 1403
*دوره برگزاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی هر سال در شانگهای و دیگر شهرهای چین می باشد. 
*محل برگزاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی در سال 2024 در مجتمع نمایشگاهی شانگهای است.
*بازه برگزاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی به مدت 3 روز است.
*ساعات کاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی از ساعت 9:30 تا 5 بعد از ظهر
*وب سایت نمایشگاه حمل و نقل ریلی www.railmetrochina.com/expo/en می باشد.