هتل اوتیوم سی‌ لایت کوش آداسی

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • ورزش های آبی (غیر موتوری)
  • باشگاه بدنسازی
  • تنیس

امکانات تفریحی

  • ساحل اختصاصی

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل اوتیوم سی لایت ریزورت کوش آداسی (Otium Sealight Resort Hotel) هتلی ۵ ستاره که تمام امکانات رفاهی را با بالاترین کیفیت و به صورت U.ALL ارائه می دهد و در کنار دریای زیبای مدیترانه در شهر زیبای کوش آداسی میباشد. این هتل در سال 2007 ساخته و در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفته است.

انواع اتاق های هتل اوتیوم سی لایت ریزورت کوش آداسی

هتل اوتیوم سی لایت ریزورت کوش آداسی 465 اتاق در انواع مختلف سوئیت، اتاق خانوادگی، اتاق تکی و در 9 طبقه و با چشم انداز فوق العاده ای در تمامی طبقات میباشد و در انواع مختلف میباشند. 

تمامی اتاق ها تهویه هوا و گرمایش قابل تنظیم به صورت جداگانه باعث حفظ دمای دارند . میهمانان می توانند از بالکن یا تراس از منظره دریا لذت ببرند. همه اتاق ها فرش دارند و شامل یک تخت دونفره و یک مبل تخت خواب شو می باشند. برای کودکان می توان تختخواب کودک درخواست کرد. صندوق امانات و مینی بار نیز موجود است. امکانات اضافی شامل یخچال، مینی یخچال و چای ساز و قهوه ساز است. تلفن مستقیم، تلویزیون صفحه نمایش تخت با کانال های ماهواره ای و  کابلی، اینترنت وای فای رایگان، همه ملزومات را برای یک تعطیلات راحت فراهم می کند. سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز به دستمال توالت، دوش، وان، سشوار، آینه محدب می باشند. میهمانان همچنین می توانند اتاق هایی با صندلی های چرخدار با حمام های قابل دسترسی با صندلی چرخ دار میباشند 

امکانات هتل اوتیوم سی لایت ریزورت کوش آداسی

هتل دارای 5 رستوران با ارائه انواع غذاهای ترکی، چینی، دریایی و مدیترانه ای می باشد. از جمله امکانات ورزشی هتل سی لایت ریزورت کوش آداسی می‌توان به تنیس، مرکز تناسب اندام، تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال، واترپلو، ایروبیک، یوگا، پیلاتس، تیراندازی با کمان، دارت، مینی‌گلف، بدمینتون، ورزش‌های آبی و غواصی اشاره کرد. امکانات و تجهیزات ورزشی فراوانی را برای مهمانانش فراهم کرده است. برای آن ها که اهل آبتنی و فعالیت های آبی هستند استخر روباز، امکانات کانوسواری، اسکی روی آب، قایق سواری ایجاد شده است. در طرف دیگر ورزشکاران حرفه ای می توانند مهارت های خود در ورزش هایی مانند بسکتبال، والیبال، گلف، دارت، تنیس روی میز و تیر اندازی با کمان به نمایش بگذارند. برای مهمانی که خیلی اهل فعالیت نیستند. فضای سبز برای پیاده روی، خدمات اسپا و ماساژ برای آرامش ذهنی و اجرای زنده برنامه های مختلف برای تماشا ایجاد شده است. هتل کلاب شبانه و باشگاه مجهز بدنسازی هم دارد. دیگر امکانات رفاهی شامل اتاق رختکن، صندوق امانات و خدمات صرافی است. دسترسی به اینترنت وای فای با هزینه در اماکن عمومی امکان پذیر است. تعدادی مغازه نیز وجود دارد. هتل دارای یک زمین بازی و یک باغ دوست داشتنی است. امکانات بیشتر شامل یک استند روزنامه، یک اتاق تلویزیون و یک سالن بازی است. میهمانان می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. خدمات و امکانات بیشتر شامل سرویس نگهداری نوزاد در صورت درخواست با هزینه، خدمات پزشکی، سرویس اتاق با هزینه، خدمات خشکشویی، آرایشگاه و اتوبوس شاتل هتل می باشد. امکانات غذا خوری شامل یک اتاق ناهار خوری، یک اتاق صبحانه و یک کافه است. یک رستوران غیر سیگاری با تهویه مطبوع، صندلی های بلند و یک منطقه جداگانه برای افراد سیگاری در دسترس مهمانان است. گزینه های پذیرایی شامل 2 وعده غذایی و وعده های غذایی کامل همراه با نوشیدنی است. یک بوفه خوشمزه و متنوع در صبحانه، ناهار و شام در انتظار میهمانان است. میهمانان با وعده های غذایی کامل از امکانات بیشتر مثلا میان وعده و تنقلات لذت می برند. برای میهمانان نوشیدنی های غیر الکلی سرو می شود. از پارکینگ هتل می توانید روزانه به طور رایگان استفاده کنید. بخش پذیرش هتل ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان است و در آن جا می توانید از خدمات تبدیل پول و انبار چمدان استفاده کنید. هر روز نظافت روزانه انجام می گیرد و از دیگر خدمات شست و شو، واکس کفش، اتوشویی و اتوکشی می باشد که هزینه جداگانه ای برایتان خواهد داشت. کارکنان هتل مسلط به زبان ترکی و انگلیسی میباشند.

جاذبه های اطراف هتل اوتیوم سی لایت کوش آداسی 

اگر علاقمندان به هنر، تاریخ و باستان شناسی و یا دوستداران طبیعت از گردش در روستاها یا غواصی در مناطق مختلف لذت خواهید برد. هتل با ایستگاههای حمل و نقل عمومی فقط 100 متر فاصله دارد. مغازه ها، کافه ها، گشت و گذارهای شبانه و یک ایستگاه اتوبوس در مرکز شهر کوش آداسی، که تقریبا 3 کیلومتر با هتل فاصله دارد. پس با وجود موقعیت هتل و دسترسی راحت میتوان از اماکن و جاذبه های اطراف هتل بازدید کرد.

*حمام ترکی اوتومان 0.5کیلومتر
*ساحل صندل کوش آداسی 900 متر
*ساحل بانوان 1.5 کیلومتر
*ساحل سبز 0.5 کیلومتر
*آب راهه والنس 2 کیلومتر
*لونا پارک 2.5 کیلومتر
* قلعه کوش آداسی2.7کیلومتر
* تپه آتاتورک 3 کیلومتر
*موزه کوآکمر3 کیلومتر
*بازار بزرگ کوش آداسی 4 کیلومتر
*قلعه کوش آداسی 700 متر
*کلیسای مری 20 کیلومتر 
*آکوا فانتاسی آکواپارک ۱۴ کیلومتر

فاصله هتل اوتیوم سی لایت کوش آداسی تا فرودگاه

از هتل اوتیوم سی لایت کوش آداسی تا فرودگاه ازمیر حدود 90 کیلومتر و فرودگاه عدنان مندرس حدود 75 کیلومتر فاصله دارد 

قیمت رزرو هتل اوتیوم سی لایت کوش آداسی 

هتل اوتیوم سی لایت کوش آداسی از جمله هتل های 5 ستاره ای است که در شهر کوش آداسی واقع شده است. ساحلی بودن هتل و چشم انداز فوق العاده ای که از دریای اژه دارد، سبب می شود تا به راحتی بتوانید از مدت اقامت خودتان در این هتل لذت ببرید. البته در نظر داشته باشید که هتل اوتیوم سی لایت کوش آداسی به دلیل 5 ستاره بودن، می تواند قیمت بسیار بالایی نیز  نسبت به دیگر هتل های معمولی شهر کوش آداسی و کشور ترکیه داشته باشد.

 

سایر هتل های کوش آداسی

تور های موجود برای هتل اوتیوم سی‌ لایت کوش آداسی