هتل گرند تولیپ ارمنستان ایروان

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • کافی شاپ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل گرند تولیپ ارمنستان (Grand Tulip Yerevan) هتلی 5 ستاره است که خدماتش را به صورت B.B ارائه میکند. این هتل در منطقه کنترون شهر ایروان پایتخت ارمنستان قرار دارد و از میدان آزادی و میدان جمهوری 600 متر فاصله دارد. هتل گرند تولیپ ایروان در سال 1999 شروع به بازسازی شده و به طور کامل بازسازی در سال 2009 به اتمام رسید. 

انواع اتاق های هتل گرند تولیپ ارمنستان

هتل گرند تولیپ ایروان دارای 104 اتاق در انواع مختلف است. مانند 
1-Budget Double Room (با مساحت 19مترمربع و مناسب برای 2بزرگسال با 1 تخت دبل)
2-King Room with Balcony (با مساحت 26 مترمربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
3-King Room(با مساحت 23 مترمربع و مناسب برای 2بزرگسال با 1 تخت دبل)
4-Deluxe Double Room(با مساحت 26 مترمربع و مناسب برای 2بزرگسال با 1 تخت دبل و کاناپه)
5-Deluxe Double Room with Balcony (با مساحت 26مترمربع و مناسب2بزرگسال و کودک 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)
6-Junior Suite (با مساحت 31مترمربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
7-Junior Suite with Balcony(با مساحت 31مترمربع و مناسب برای 2بزرگسال با 1 تخت دبل)
8-Suite(با مساحت 40 مترمربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
9-Suite with Balcony (با مساحت 40 مترمربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1تخت دبل)
10-Presidential Suite(با مساحت 91 مترمربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)

تمام اتاق های هتل به شکل کلاسیک طراحی شده و هر اتاق دارای یک تلویزیون با کانال ماهواره ای میباشد. همچنین هر اتاق دارای مبلمان برای استراحت، ملحفه، تلفن برای تماس داخلی برای رفاه حال شما است، صندوق امانات برای مدارک مهم شما موجود است از دیگر لوازم امکانات هتل می توان به چای ساز و قهوه ساز و مینی بار اشاره کرد. تمام اتاق های هتل دارای حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند و همگی دارای حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند و همگی دارای دستمال توالت، لوازم بهداشتی رایگان، سشوار، حوله، دمپایی می باشند. اتاق های هتل به تهویه مطبوع مجهز شده اند.

امکانات هتل گرند تولیپ ارمنستان

رستوران ایتالیایی با سرو غذاهای سنتی مدیترانه‌ای و همینطور غذاهایی به سبک ارمنی به همراه چشم‌انداز پانوراما به میدان از مهمانان پذیرایی می‌کند. کافه 24 ساعته در کنار اتاق چای در فضایی زیبا آماده خدمات‌رسانی به مسافران هتل است. غروب ‌ها می‌توان از موسیقی زنده در باغ زمستانی هتل لذت برد. یک مرکز بیزینس برای مجموعه موجود است تا جلسات خودتان را برگزار کنید و از نظر امکانات در وضع خوبی است و همچنین مرکز اسپا شامل انواع ماساژ و درمانی هم وجود دارد. همچنین با امکان وجود یک استخر روباز در پشت بام که منظره و چشم انداز زیبای شهر را دارد. نظافت روزانه اتاق، سفارش از طریق تماس با پذیرش، سرویس اتو و خشکشویی با هزینه اضافی، شاتل فرودگاه، کرایه خودرو، سالن آرایشگاه، حیوانات خانگی در صورت درخواست مجاز هستند. ممکن است هزینه هایی اعمال شود.، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ موجود نیست، سرویس دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، میز تور، میز پذیرش 24 ساعته، روکش سوکت ایمنی کودک، پرس شلوار با هزینه اضافی، سرویس اتو با هزینه اضافی، لباسشویی با هزینه اضافی، دسترسی به کارت کلید، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، تهویه مطبوع، سرویس بیداری، سیستم گرمایش، عایق صدا، کرایه ماشین، اتاق های عایق صدا، آسانسور، اتاق های خانوادگی، امکانات برای مهمانان معلول، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، اتاق های غیر سیگاری، سرویس بیداری، سرویس اتاق، قابل دسترسی با ویلچر، طبقات بالا قابل دسترسی با آسانسور، ماساژ (ماساژ کامل بدن، ماساژ دست، ماساژ سر، ماساژ پا، ماساژ گردن، ماساژ پشت) با هزینه اضافی، بسته های اسپا، سالن استراحت و مرکز آرامش اسپا، اتاق بخار، امکانات اسپا، مرکز آبگرم و سلامتی با هزینه اضافی، سولاریوم با هزینه اضافی، سونا با هزینه اضافی، پارکینگ، طبخ غذای سنتی در رستوران و نوشیدنی گرم و سرد به صورت 24ساعته، موزیک زنده در باغ، اشاره کرد. همچنین کارکنان هتل مسلط به زبان های انگلیسی و روسی هستند.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل گرند تولیپ ارمنستان

موقعیت جغرافیایی هتل مناسب و در مجاورت میدان جمهوری در قلب شهر است و در نزدکی به ایستگاه مترو امکان بازدید از مکان تفریحی و گردشگری را راحت نموده است. همچنین با قطار زیرزمینی راحت میتوانید به هر جای پایتخت سفر کنید. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم.

*میدان آزادی 600 متر 
*موزه کاسکاد 1.3 کیلومتر 
*مسجد آبی ایروان 1.3 کیلومتر 
*کلیسای سنت گریگور 1.4کیلومتر 
*پارک آبی 5.3 کیلومتر 
*معبد گغارد 37 کیلومتر 
*باغ وحش 6.2 کیلومتر

فاصله هتل گرند تولیپ ارمنستان تا فرودگاه 

از هتل گرند تولیپ تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس 9 کیلومتر، تا فرودگاه ایغدیر 58 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی شیراک 83 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل گرند تولیپ ارمنستان

هتل گرند تولیپ ارمنستان هتلی لوکس با امکانات و خدمات خوب در نزدیکی میدان جمهوری ارمنستان است. این هتل امکانات و خدمات خوبی را به مسافرین خود ارائه می دهد. همین موضوع در تعیین قیمت هتل می تواند تاثیر گذار باشد. جهت دریافت قیمت رزرو هتل گرند تولیپ ارمنستان با آژانس گردشگری هورام گشت همراه باشید.

سایر هتل های ایروان

تور های موجود برای هتل گرند تولیپ ارمنستان