هتل مرکور بومونتی استانبول

1 از 5
استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • فروشگاه
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • رستوران فضای باز
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • پذیرش 24 ساعته
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات ورزشی

  • باشگاه بدنسازی
  • استخر سرپوشیده

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل مرکور بومونتی استانبول (Mercure Istanbul Bomonti) هتلی 5 ستاره در قلب استانبول و بومونتی است که خدمات خود را به صورت B.B به مسافرین خود ارائه می دهد و در منطقه بومونتی واقع شده است. در بین هتل‌های پنج ستاره این شهر قیمت مناسبی دارد و جزو ارزان ‌ترین هتل ‌های ۵ ستاره استانبول محسوب می‌شود. این هتل بیشتر برای اقامت خانوادگی یا افرادی که تمایل دارند همراه با دوستان خود در یک اتاق اقامت کنند، مناسب است. هتل در یکی از ناحیه ‌های اعیان‌ نشین استانبول قرار دارد. این منطقه پر از بوتیک‌ های لوکس و مراکز خرید متعدد و مراکز گردشگری مانند موزه آتاتورک و باغ‌های متنوع است. در نزدیکی این هتل چندین ایستگاه اتوبوس قرار گرفته است و ایستگاه مترو هم حدود ۴۰۰ متر با هتل فاصله دارد.

انواع اتاق های هتل مرکور بومونتی استانبول

هتل مرکور بومونتی استانبول 203 اتاق و سوئیت خانوادگی در انواع مختلف است. مانند 
1- Superior Family Room (با مساحت 65 متر مربع و مناسب برای 4 بزرگسال با 1 تخت دبل و 2 تخت سینگل)
2- Deluxe King(با مساحت 40 متر مربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل یا 2 تخت سینگل)
3-Standard King Room (با مساحت 128 متر مربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
4- Presidential Suite(با مساحت 135 متر مربع و مناسب برای 6 بزرگسال با 1 تخت دبل و 2 تخت سینگل)
5- Family Residential Suite(با مساحت 115 متر مربع و مناسب برای 4 بزرگسال با 1 تخت دبل و 2 تخت سینگل)
6-Executive Suite(با مساحت 78 متر مربع و مناسب برای 2 بزرگسال با 1 تخت دبل)
7-Deluxe Family Suite(با مساحت 96 متر مربع و مناسب برای 4 بزرگسال و 2 کودک با 1 تخت دبل و 1 تخت سینگل)

اتاق های هتل بسیار مجلل با دکوراسیون زیبا و مبلمان مجلل، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات هستند. همه واحدهای این هتل عایق صدا هستند و در هر اتاق و سوئیت یک میز کار و اینترنت رایگان وجود دارد. مینی بار و یک تلویزیون با صفحه نمایش تخت و کانال های ماهواره ای دارند. امکانات تهیه چای و قهوه و آب مکمل روزانه ارائه می شود. صندوق امانات نیز موجود است. تمامی اتاق های هتل مجهز به  حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی هستند که درون آنها امکاناتی از قبیل حوله، دستمال توالت، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان قرار دارد. تلفن، کمد لباس و مبلمان راحت از دیگر امکانات اتاق های هتل می باشند.

امکانات هتل مرکور بومونتی استانبول

هتل مرکور بومونتی استانبول یک تراس مشرف به شهر دارد. اینترنت وای فای رایگان در همه مناطق در دسترس است و مهمانان می توانند از خدمات مهمان و میز دربان در محل بهره مند شوند. مرکز اسپا درمان های مختلفی مانند رایحه درمانی، ماساژ سوئدی، درمان رفلکسولوژی، ماساژ تایلندی و خدمات ماساژ بالی را ارائه می دهد. پس از یک صبحانه لذیذ همراه با مناظر شهر، غذاهای منحصر به فرد از غذاهای جهانی در طول روز با شراب های خاص از انبار ارائه می شود. رستوران آلاکارته در محوطه لابی واقع شده است و می توانید از انواع نوشیدنی های سرد و گرم  لذت ببرید. می توانید با ماساژ فوم در حمام ترکی استراحت کنید یا با خدمات مراقبت از پوست و بدن لذت ببرید. از دیگر امکانات هتل میتوان به امکانات باربیکیو با هزینه اضافی، تراس، باغ، کلوپ شبانه و دی جی با هزینه اضافی، کافی شاپ، ارائه میوه، بوفه مناسب برای کودکان، وعده های غذایی بچه ها با هزینه اضافی، منوهای رژیم غذایی ویژه (در صورت درخواست)، بار، رستوران، اینترنت وایفای رایگان در لابی و اتاق ها، پارکینگ اختصاصی در محل امکان‌پذیر است (رزرو لازم است) و روزانه ۸ یورو هزینه دارد، سرویس دربان، دستگاه خودپرداز ، انبار چمدان، میز تور، میز پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان با هزینه اضافی، نظافت روزانه، پرس شلوار با هزینه اضافی، سرویس اتو با هزینه اضافی، لباسشویی با هزینه اضافی، خشکشویی با هزینه اضافی، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، امکانات جلسه و برگزاری ضیافت با هزینه اضافی، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، خدمات شاتل با هزینه اضافی، سالن استراحت و تلویزیون مشترک، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، اتاق بدون آلرژی، سیستم گرمایش، اتاق های عایق صدا، کرایه ماشین، اتاق های خانوادگی، امکانات برای مهمانان معلول، شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی، اتاق های غیر سیگاری، تهویه مطبوع، سرویس اتاق، قابل دسترسی با ویلچر، استخر سرپوشیده، رختکن تناسب اندام،  مرکز آبگرم، باشگاه بدنسازی، امکانات اسپا، صندلی های آفتابگیر، حمام عمومی، ماساژ با هزینه اضافی، سونا اشاره کرد. کارکنان هتل مسلط به زبان های عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی، ترکی می باشد.


جاذبه های اطراف هتل مرکور بومونتی استانبول

دسترسی آسان به بسیاری از مراکز خرید و موقعیت جغرافیایی هتل و نزدیکی به مترو، بازدید از مکان های خرید و جاذبه های دیدنی شهر را سهولت بخشیده است. در اینجا به معرفی جاذبه های اطراف هتل می پردازیم. 

*موزه هنرهای مدرن استانبول 3.7 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 4.3 کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 4.5 کیلومتر
*پارک مینیاتورک استانبول 5.1 کیلومتر
*پل گالاتا استانبول 6.8 کیلومتر
*کاخ توپکاپی استانبول 9 کیلومتر
*دلفیناریوم استانبول 10.6 کیلومتر

فاصله هتل مرکور بومونتی استانبول تا فرودگاه های استانبول 

از هتل مرکور بومنتی استانبول تا فرودگاه استانبول 28 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیها گوکچن استانبول 31 کیلومتر و تا فرودگاه تکیرداغ چورلو 88 کیلومتر فاصله است.

قیمت رزرو هتل مرکور بومونتی استانبول

هتل مرکور بومونتی جز هتل های 5 ستاره است و از آنجایی که قیمت هتل های استانبول در فصول بهار و تابستان بالاتر از روزهای دیگر سال است، از این رو قیمت رزرو هتل مرکور بومونتی استانبول به تاریخ سفر شما بستگی دارد.

                 

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل مرکور بومونتی استانبول