هتل سیتی سنتر استانبول

امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • خدمات 24 ساعته در اتاق
  • آسانسور
  • پارکینگ
  • خشکشویی
  • صندوق امانات
  • سشوار
  • ماساژ
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار

امکانات تفریحی

  • سونا

خدمات اینترنت

  • اینترنت بیسیم رایگان در لابی
  • اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

توضیحات

هتل سیتی سنتر استانبول (City Center Hotel Istanbul) هتلی 4 ستاره است که خدمات خودش را بصورت B.B ارائه میدهد. این هتل در مرکز استانبول قرار دارد و دسترسی خوبی به میدان تکسیم، خیابان استقلال و فروشگاه ها را دارا می باشد. از 20 ژوئن 2018 پا به عرصه هتلداری نهاد. آن دسته از گردشگرانی که علاقه مند هستند در هتلی مدرن و البته تازه ساز اقامت داشته باشند، می توانند این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب کنند. 

انواع اتاق های هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول دارای 90 اتاق در انواع مختلف می باشد. مانند:
1 - Standard Double (با مساحت 23 مترمربع و مناسب 2 بزرگسال و 1 تخت دبل)
2 - Suite (با مساحت 35 مترمربع و مناسب 4 بزرگسال و 1تخت دبل یا 2 تخت سینگل)
3- King Suite (با مساحت 41 مترمربع و مناسب 5 بزرگسال با 1 تخت دبل و 2 سینگل)           
4-Standard Single Room (با مساحت 14مترمربع و مناسب 1بزرگسال و1 تخت 1 سینگل)
5-Budget Single Room(با مساحت 20 مترمربع و مناسب 1بزرگسال و1 تخت سینگل)

این هتل دارای اتاق هایی منحصر به فرد و بسیار شیک می باشد و چشم انداز زیبا به همراه طراحی مدرن دکوراسیون هر فردی را مجذوب خواهد کرد. در اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته و دسترسی به اینترنت وای فای فراهم است. هر اتاق دارای کتری برقی، جا لباسی، تلویزیون صفحه نمایش تخت، کانال های کابلی، کانال های ماهواره ای، تلفن است. در تمامی اتاق های هتل سیتی سنتر استانبول امکاناتی مانند حوله، دمپایی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان، دستمال توالت، تهویه مطبوع، تلفن، کمد لباس، دسترسی به وای فای رایگان، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی میباشد. 

امکانات هتل سیتی سنتر استانبول

اقامت در هتل سیتی سنتر استانبول که دارای امکانات اسپا شامل سونا و خدمات ماساژ است. هتل سیتی سنتر دارای حمام ترکی نیز میباشد و همچنین دارای 2رستوران نیز است. رستوران City Roof در پشت بام با چشم انداز زیبایی از تنگه بسفر، شاخ طلایی استانبول، کاخ توپکاپی، جزایر پرنس و برج مایدن واقع شده است. در این رستوران می توانید از صبحانه بوفه و منوی غذاهای دریایی لذت ببرید. هتل برای نوشیدنی نیز دارای 2 بار از جمله کافه لابی است با فضای عالی و زیبا که غذاهای لذیذ با کیفیت عالی را به مهمانان ارائه می دهد. در صورت اقامت در این هتل می توانید در وعده های صبحانه، ناهار و شام به رستوران های هتل مراجعه کنید. غذای مورد علاقه خود را صرف نمایید. صرف غذا در مکانی با چشم انداز زیبای دریا و ستاره های درخشان قطعا لحظاتی خاطره انگیز را برای شما رقم می زنند. مبلمان فضای باز و تراس، انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی در این کافه ها سرو می شود که کارکنان دوست داشتنی و خوش برخورد به شکلی پسندانه از مهمانان پذیرایی به عمل می آورند. امکاناتی رفاهی هتل شامل خدمات پذیرایی، سرویس دربان، انبار چمدان،خدمات نظافتی روزانه، خشک‌ شویی با هزینه‌ی اضافی، سرویس اتو با هزینه اضافی، صندوق امانات، خدمات شاتل، تهویه مطبوع، اتاق مخصوص سیگار، دسترسی به ویلچر، پارکینگ عمومی در محل امکان ‌پذیر است (رزرو لازم است) و روزانه 10 یورو هزینه دارد، کرایه ماشین است. کارکنان هتل مسلط به زبان ‌های عربی، ترکی، انگلیسی و فارسی هستند.

جاذبه های اطراف هتل سیتی سنتر استانبول

یکی از مزایای خوب یک هتل می تواند دسترسی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری، مترو و وسایل نقلیه عمومی باشد. در اینجا به معرفی جاذبه های گردشگری اطراف هتل پرداخته ایم.

*موزه هنرهای مدرن 1.3 کیلومتر
*برج گالاتا استانبول 1.7کیلومتر
*کاخ دلمه باغچه استانبول 2.2 کیلومتر
*موزه آتاتورک استانبول 3.2کیلومتر
*پل گالاتا استانبول 3.5 کیلومتر
*گرند بازار استانبول 1.4 کیلومتر
*بازار صحافلار استانبول 3.6 کیلومتر
*مرکز خرید هیستوریا مال 6 کیلومتر
*مرکز خرید جواهر مال 4.2 کیلومتر
*مرکز خرید زورلو استانبول 6.8 کیلومتر
*اوتلت سنتر اولیویوم 11 کیلومتر

فاصله هتل سیتی سنتر استانبول تا فرودگاه های استانبول

از هتل سیتی سنتر استانبول تا فرودگاه استانبول 32 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی صبیها گوکچن استانبول30 کیلومتر، تا فرودگاه تکیرداغ چورلو 88 کیلومتر میباشد.

قیمت رزرو هتل سیتی سنتر استانبول

هتل سیتی سنتر استانبول هتلی 4 ستاره است و با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه میدهد و همچنین فصلی بودن سفر متفاوت است و جز هتل های 4 ستاره با قیمت مناسب میباشد.

سایر هتل های استانبول

تور های موجود برای هتل سیتی سنتر استانبول